Brittas Blogg Briio

Alla inlägg under september 2011

Av Britta - 30 september 2011 20:50

Fett wierd att duuuu läser min blogg.. jagmenar.. har jag nåra bilder? NEJ. är min text intressant? NEJ. SÅÅÅÅÅ varför :PP <3


Kommentera inte varför för jag vet att alla kommer frejka och skriva:

För att den äger

Eller så kommer dom tro att dom är coola när dom skriver:

Hade inget och göra så jag tittade bara in ._.

LOL

Av Britta - 30 september 2011 20:29

Jao. klockan är halv 9 och jag är jävligt trött o:

Normalt? NEJ! fett jobbiiiigt.


Just nu lyssnar jag på låtar från topplistan på spotify YEYE..!


No pic:

Inga bilder -.- för min kamera är urladdad och har noo batteryyy ;oo<33


Men ha det bra i allafall (:

Av Britta - 29 september 2011 20:20

Jag är sjuuuk :c har tagit fett många tabletter men jag mår fortfarande skit. Min hals BRÄNNER av eld? har typ tagit ett helt paket med halstabletter nu...


LALALA... jag lyssnar på fett bra musik ADELE! <3 fick den av min mosters man.. fast aa.. Morten dåra (: 


Men men.. nu håller jag på med en ny header som kommer va i temat höst alltså lite brun gul grön aktig. hoppas det blir gött...! :)


Ha det BÄÄÄÄST!   

Av Britta - 27 september 2011 20:14

Fett coolt... Tja, nu kände jag mig som en riktig cooling.. fast ne


Hejdå! :D



LOLIPOP!


fml jag hatar att blogga... vill sluta kommer oxå att göra det villken dag som helst. glöm inte de (:



GILLA GILLA GILLA:



eeew.. ansiktet.. ._.

 


Ha det bra.


Puss och Kram (Skumbanan)

Av Britta - 26 september 2011 19:56

Hej bloggen! :) 


Jag har fett tråk men men.. 


LALALALA jag mååste göra läxa men nu är det så att jag har tappat den där lilla skivan.. så det blir ingen läxa idag >:|

Jag hittar inte laddaren till kameran LOL.. men jag ska fortsätta leta ;) FÖR ERAN SKULL! <3




Ha det gött! <33

Av Britta - 21 september 2011 17:59

Hejsan bloggen.


Idag har det väll varit halv kul,, vi hade vattenpolo och simmhopp, simmhopp var fett skoj medans vattenpolo var fett tråååk! segt ._.


jag hoppa från 7an LALALA fett stolt juuu ;pp<33



PALLA SKRIVA MER. 



puss och kram x)

Av Britta - 20 september 2011 21:58

Random inlägg.. men jag ville bara säga godnatt :3

Av Britta - 20 september 2011 20:17

HEJSAN. 

Haha fick en helt random fråga frågon löd:Har du mens? LOL. 

Just nu sitter jag i mörkret och skypar med emma.. (:  man ser ju inte emma.. LOL




Men annars har jag slappat idag, sovit på soffan och sånnt ;) I morgon blir det nån idrotts dag :D yey,, typ man ska ha med sig matsäck :3 jag har med mig lite random grejjs..YEAH.



Rolig bild:

 

hahahhahha. dööör! 


Puss och kraam! (:

Presentation


Klicka på bilden era små korvar

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bra!
 Sådär
 Nja..?

Senaste inläggen

Några andra bloggar:


Ovido - Quiz & Flashcards